Syifa' Koyak Duit Abi

salam..ini gambar syifa' ngah main dompet abi..yea yea..suker nyer..kaya nyer syifa'..hehe..erm, syifa' pandai tau kuar kan kad2 dan duit2 dalam dompet abi..banyakkan kad bank dan duit syifa'..jangan jeles..ish3..astaghfiruLlah 'azim..ya Allah, ampunkanlah dosa syifa'..syifa' ter'riak' tadi..aminnn..

ops! alamak! macam mana ni..duit abi terkoyak..macam mane ni..takutnyer syifa'..nanti abi marah..waaa..'abiiii, duit abi koyakkkk..syifa' minta maaf, abi..lain kali syifa' tak buat lagi'...erm, kawan2..hidup kita hendak lah saling bermaafan..kalau kita buat salah, jangan takut untuk mengaku dan minta maaf..klu kita buat salah kepada manusia, kita kena la minta maaf pada manusia itu..jangan hanya sekadar minta ampun dari Allah..ingat tu..satu lagi, kita juga hendaklah mudah memaafkan kesalahan orang lain..hehe..bertazkirah la plak syifa' ni..


ok, sampai di sini dulu buat kali ini..sayang kalian semua..muahhhh..wassalam...
Baca Selanjutnya...

Video Syifa' Yang Mencuit Hati

ni video syifa' tengah ketawa..hehe..suker nyer..masa tu, syifa' balik kat umah nenek kat pahang..rindunyer nak balik sana lagi..

video

ni plak video syifa' tengah makan coklat..ermmm, sedapnyer..sampai menjilat jari..tapi, sikit je syifa' boleh makan..ummi tak bagi makan banyak2..sebab ummi kata, nanti gigi syifa' gongak..waaaa..nak lagiiii...

video
Baca Selanjutnya...

Sepupu Syifa' Yang Comey

Salam semua..ini plak gambar sepupu syifa'..comey kan..macam pompuan..hehe, syifa' macam lelaki..ops, tapi perangai syifa' macam pompuan tau..manja gitu..huhu..

erm, nama sepupu syifa' ni, iffah mardiyyah..syifa' plak nama nur syifa' izzati..hehe..sibuk plak nak citer ttg diri sendiri..beza umur kami lebih kurang sebulan..syifa' lahir 23 julai 2009, iffah plak lahir 17 ogos 2009..

copp..syifa' silap la ttg warna keta iffah..warna keta iffah hijau la..bukannyer biru..sori iffah..jangan marah tau..nanti cepat tua..hehe..





Baca Selanjutnya...

Syifa' Dengan Kereta Lagi

Salam..ni gambar syifa' dengan keta lagi..macam2 gaya..ish ish ish..maklum lah, orang dah ada kereta..hehe..jangan marah..erm, iffah pun ada keta juga..mcm syifa punya juga..tapi iffah punya warna biru..





Baca Selanjutnya...

Syifa' Bergambar Dengan Kereta

Salam..jumpa lagi kita..hehe..gambar2 bawah ni plak, gambar2 syifa' ber'posing' dengan keta syifa'..macam2 aksi..sampai syifa' terduduk keletihan..hehe..banyak lagi ader gambar..video pn ader..nanti syifa' upload ye..tungguuuu..






Baca Selanjutnya...

Syifa' Belajar Berjalan

video


video
Baca Selanjutnya...

Syifa' Makan Timun

Salam semua..apa khabar?alhamdulillah..syifa' sekeluarga sihat sahaja..erm, syifa' nak tunjuk kat semua beberapa gambar yg menarik..hehe..syifa' belajar makan timun..ni abi punya pasal la ni..syifa' terikut abi..

Erm, dua gambar yg atas tu, syifa' pndg camera..tapi, dua lagi yg bawah tu, syifa' ngah tgk TV..ish3..syifa' selalu kena marah sebab syifa' suka tgk TV dekat2..tambah lagi, ummi ngan abi tak bagi sangat syifa' tengok TV..kecik2 lagi dah suka tgk TV..ummi ngan abi risau..kat TV tu banyak sangat hiburan..

tapi kan, kawan2 nak tahu tak?syifa' suka sangat tengok iklan susu anmum yg untuk baby tu..yg mck wardina safiyyah berlakon jadi ibu tu..bila syifa' dgr muzik iklan tu je, syifa' dah tahu dah..mesti tgh ada iklan tu kat TV..apa lagi, tanpa mengira apa jua keadaan pun syifa' terus merangkak dengan semangatnyer menuju ke TV..tercengang ummi ngan abi dibuatnyer..hehe..syifa' bukan apa sebenarnya..syifa' suka tgk baby tu lukis gambar bintang..pastu dia kata kat ummi dia 'inilah bintang hatiku'..hehe..bila syifa' dah pandai cakap nanti, syifa' nak cakap macam tu juga kat ummi..syifa sayanggg kat ummi..

ummiiii, ummi lah bintang hati syifa'....

ok, sampai di sini dulu..nanti syifa' upload lagi ye gmbr2 dan video2 lain..wassalam..





Baca Selanjutnya...

Selamat Hari Ummi


salam buat ummi yang syifa' cayang...

syifa' cayanggggg ummi....syifa' nak ucapkan SELAMAT HARI UMMI buat ummi..maaf ummi..syifa' lambat wish kat ummi...

time kasih ummi..ummi banyak berkorban untuk syifa'..ummi tahan sakit perit semasa nak lahirkan syifa'..20 jam ummi dalam bilik bersalin dan bilik operation..bila syifa' lahir, ummi curahkan sepenuh kasih sayang ummi buat syifa'..syifa' igt lagi, dulu, syifa' selalu demam..bila syifa' demam, muka ummi nampak risau sangat..terkadang mengalir air mata ummi..maaf ummi, syifa' tahu, syifa' buat ummi risau..tapi mi, syifa' tak bermaksud pun..maafkan syifa' ye ummi..syifa' sayanggg ummi..

sekarang pulak, syifa' ni makin aktif..asyik buat sepah rumah je..ummi kemas, syifa' sepahkan..buku ummi, syifa' koyak'n..hehe..tapi, ummi tak marah pun syifa'..ummi sabar je..baik sungguh ummi syifa'..erm, syifa' ni selalu tido lewat..syifa' suka main..cian ummi...selalu kena berjaga nak tunggu syifa' tido..ummi tak boleh nak tido dulu, klu ummi tido dulu, mst syifa' tarik2 rambut ummi, syifa' tepuk2 muka ummi..hehe..nakal betul syifa' ni..kdg2 ummi termarah jugak kat syifa'..tapi syifa' tak ambik hati pun..sebab mmg salah syifa' pun..

erm, syifa' nak citer apa lagi erk..takder dah kot..ok syifa' rasa, sampai di sini dahulu..SELAMAT HARI IBU buat semua ibu2 di dunia ini..tak lupa buat nenek di pahang dan mama di kelantan..buat ummi, i love you so much..muahhh..

wassalam wbt..
Baca Selanjutnya...

Coretan Hati Achik Syifa' (TOKI)

salam..ini coretan hati achik syifa' ttg toki syifa'..

http://truelovehunter.blogspot.com/2009/04/coretan-seorang-anak.html

erm, nanti, bila achik syifa' dah upload ttg nenek syifa', syifa' post la kat blog syifa' ni nanti..tunggu ye..

ok, sekian, wassalam..
Baca Selanjutnya...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...