Buat Tatapan Abi Yang Amat Syifa' Rindui

eh! rambut sapa ni?macam syifa' kenal je..cuba abi teka..rambut sapa tu..hehe..

salam abi..ni gambar terbaru syifa'..mst abi terkejut kan tengok syifa'..syifa' dah lain..rambut syifa' dah pendek..uwaaaa, dah jadi macam lelaki muka syifa'..

erm, ummi yang potong rambut syifa'..sebab ummi kesian tgk syifa'..asyik berpeluh je..syifa' tak kisah..lagipun syifa' tahu, ummi sayangkan syifa'..sebab tu lah ummi tak nak tgk syifa' tak selesa..ni buat syifa' makin bertambah sayang kat ummi..

erm, kat bawah ni ada gambar dan video terbaru syifa'..moga terubat rindu di hati abi pada syifa'..

video

ni video syifa' menangis selepas gunting rambut..syahdunyer..sebenarnyer, syifa' menangis bukan sebab tak suka ummi potong rambut..tapi, sebab syifa' tak tahan miang masa gunting rambut..

hehe..tgk lah..sedihnyer syifa'..

video

yang ni plak video syifa' dah ceria kembali..hehe..ummi la yang pujuk..tengoklah syifa'..bising sungguh mulut syifa'..

hehe..syifa' dah ceria dipujuk..tengoklah..berposing habis syifa' dengan berus gigi ummi..berus gigi sendiri ada, tapi tak nak guna..macam2 syifa' ni..hehe..bukan apa, syifa' kan dah besar..dah nak jadi kakak dah pun..tak gitu abi?

ala..jangan lah ambik! malu! malu!

tengok ni! tengok ni! mana ada dah rambut syifa'..macam lelaki kan syifa'..tak yah la ambik..

ni syifa' nak lari ni..jangan lah ambik gambar syifa'..handsome sangat la..huhu..

oklah abi..sampai di sini dulu..syifa' rindu kan abiiiiiii..ummi lagi rindu..kesian ummi..syifa' faham..dalam keadaan ummi yang sarat ni, mst ummi amat2 memerlukan sokongan dan kekuatan abi..we love you so much, abi..muahhhh..wassalam..

Baca Selanjutnya...

Hadiah Buat Nenek

salam buat semua..alhamduliLlah, syukur syifa' pada ALlah kerana masih diberi ruang dan waktu buat syifa' untuk menulis di dalam blog ini..

erm, semalam syifa' buat entri ttg besday nenek kan..hari ni syifa' nak sambung skit..bukan apa, semalam tak sempat syifa' nak ambik gambar kad dan hadiah yang pakcik dan makcik syifa' hadiahkan untuk nenek..hehe..tadi dah ambik dah..skrg, syifa' nak upload lah ni..

ni lah kad besday daripada kami buat nenek..hehe..cute nyer teddy ni..mcm syifa'..

yang ni plak ucapan2 yang ditulis oleh kami buat nenek..syifa' ngan iffah tak ketinggalan jugak tau..

ha! yang ni lah hadiah kami buat nenek..buat pengetahuan semua, nenek syifa' ni ulat buku orangnyer..tu la sebab kami hadiahkan nenek buku ni..

oklah semua..itu sahaja post syifa' untuk kali ni..jumpa lagi ye dilain waktu..syifa' sayanggg kalian semua fiLlah..wslm..

Baca Selanjutnya...

Selamat Hari Lahir Nenek Sayang

salam semua..hari ini, syifa' ingin mengucapkan selamat hari lahir buat nenek syifa'..sebenarnya, besday nenek 6 september 2009 baru2 ni..tapi syifa' lambat wish dalam blog syifa' ni..maaf ye nenek..syifa' sayang nenek..muahhh..

Baca Selanjutnya...

Walau Di Mana Sahaja Aku Tetap Lena

salam ramadhan buat semua..alhamduliLlah, pejam2 celik dah 19 hari dah rupa2nya kita berpuasa..syukur padaMu Ya ALlah kerna memberi kekuatan kepada kami untuk terus menunaikan kewajipan ini..

erm, tujuan entri syifa' kali ini adalah untuk menceritakan ttg kisah syifa' yang melucukan..hehe..skema la plak ayat syifa'..huhu..oklah, kisah ni berlaku pada 2 hari yg lepas..citer nyer panjang sebenarnye, tapi syifa' pendekkan lah ye..syifa' bukan apa, syifa' tak nak ikut mak lang yang suka citer kisah yang berjela2..sampai tersengguk2 kita dibuatnyer nak tunggu citer habis..hahaha..jangan marah mak lang..syifa' just kidding je..sebagai selingan..

oklah, berbalik kepada topik sebenar td..malam tu, syifa' ni ngader2 nak tido ngan ummi kat atas lantai..ngader2 nak menyempit dengan ummi..lgpn panas je rasa..tambah2 lg ummi pregnant, lagi la membahang rasanyer..kesian ummi.. sabar ye ummi..nak dijadikan citer, baru sekejap je syifa' baring, terus syifa' tertido..haha..letih bermain agaknyer..punyer la khusyuk syifa' tido..tak kisah walau di mana sahaja..nak tgk gambar syifa' tido??jeng jeng jeng..hehe..jangan gelak yer..









hehe..comel tak..kesian kan tgk syifa'..macam kanak2 terbiar plak..huhu..macam2..tu tak tgk lagi klu syifa' tido atas katil..satu katil tu, syifa' yang punya..satu katil syifa' bergolek..hehe..

ha! citer pasal gambar td, after dah siap sesi fotografi oleh ummi, barulah ummi angkat syifa' atas katil..hehe..tapi syifa' bukan nyer sedar pun..dah tido mati..erm, oklah, sampai setakat ini dahulu..kita berjumpa di lain entri ye..syifa' sayang kalian semua..muahhhh..wassalam..

Baca Selanjutnya...

Lama Dah Tak Update Ni

salam buat semua..apa khabar?bagaimana ramadhan kali ini?didoakan moga di bulan yang mulia ini, kita dilimpahi dengan rahmat dan maghfirahNya..aminnnn..

erm, dah lama rasanya syifa' tak buat post terbaru..bukan apa, letih berpose agaknyer..hehe..yela, memandai-mandai jer nak pose syifa' ni..tak padan dengan umur..ummi ngan abi pose, syifa' pun nak pose jugak la..hehe..kesian ummi, puas pakse syifa' makan..ummi risau, sebab syifa' kan masih baby lagi..

oklah, syifa' nak citer pasal apa yer hari ni..jap erk, syifa' nak fikir jap..tinggggg! ha! syifa' dah tahu, syifa' nak upload gambar terbaru syifa' lah..tapi tak banyak lah..hehe..ummi kata, susah nak ambik gambar syifa' skrg..sebab syifa' tak boleh nak duduk diam..aktif sangat..tu la yang slim tu..hehe..bukan apa sbnrnye, syifa' ni nak jaga badan..itu lah pasal syifa' banyak buat exercise..tak gitu abi?haha..abi kan 'slim' jugak..macam syifa'..hehe..haha..huhu..

ha..gambar2 ni di ambik ketika syifa' berjalan2 di laman umah toki kat pahang..hehe..masa ni, syifa' tak mandi lagi..haha..busuklah..

waaaa..subhanaLlah..indahnya ciptaan aLlah..nyamannya udara di pagi hari..
erm, syifa' nak jalan2 lah..

ha! nak berjalan kat bawah, kena la pakai kasut..jom pakai kasut sama2..

ala..susahnyer nak pakai kasut ni..syifa' tak pandailah..
takpe2..caiyok syifa'..usaha tangga kejayaan..

hehe..alhamduliLlah..akhirnya, berjaya jugak syifa' pakai kasut..
ummiiiii, syifa' nak jalan2 kat luar ni..boleh ye ummi..

ala..tak nak la..jangan la ambik gambar syifa'..
syifa' tak mandi lagi..bucuk..tak comey..malunyer..

video

erm, ni video kat atas ni, syifa' tengah nak melangkah simen..tapi video ni senget..pandai2 lah yer tengok..hehe..klakar tau..syifa punya la takut nak melangkah..padahal bukan tinggi pun simen dengan tanah tu..hehe..lawak betul..

oklah..syifa' rasa, cukup sampai setakat ini dulu untuk kali ini..syifa' sayang kalian semua..muahhhh..wassalam..

Baca Selanjutnya...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...