Buat Tatapan Abi Yang Amat Syifa' Rindui

eh! rambut sapa ni?macam syifa' kenal je..cuba abi teka..rambut sapa tu..hehe..

salam abi..ni gambar terbaru syifa'..mst abi terkejut kan tengok syifa'..syifa' dah lain..rambut syifa' dah pendek..uwaaaa, dah jadi macam lelaki muka syifa'..

erm, ummi yang potong rambut syifa'..sebab ummi kesian tgk syifa'..asyik berpeluh je..syifa' tak kisah..lagipun syifa' tahu, ummi sayangkan syifa'..sebab tu lah ummi tak nak tgk syifa' tak selesa..ni buat syifa' makin bertambah sayang kat ummi..

erm, kat bawah ni ada gambar dan video terbaru syifa'..moga terubat rindu di hati abi pada syifa'..

video

ni video syifa' menangis selepas gunting rambut..syahdunyer..sebenarnyer, syifa' menangis bukan sebab tak suka ummi potong rambut..tapi, sebab syifa' tak tahan miang masa gunting rambut..

hehe..tgk lah..sedihnyer syifa'..

video

yang ni plak video syifa' dah ceria kembali..hehe..ummi la yang pujuk..tengoklah syifa'..bising sungguh mulut syifa'..

hehe..syifa' dah ceria dipujuk..tengoklah..berposing habis syifa' dengan berus gigi ummi..berus gigi sendiri ada, tapi tak nak guna..macam2 syifa' ni..hehe..bukan apa, syifa' kan dah besar..dah nak jadi kakak dah pun..tak gitu abi?

ala..jangan lah ambik! malu! malu!

tengok ni! tengok ni! mana ada dah rambut syifa'..macam lelaki kan syifa'..tak yah la ambik..

ni syifa' nak lari ni..jangan lah ambik gambar syifa'..handsome sangat la..huhu..

oklah abi..sampai di sini dulu..syifa' rindu kan abiiiiiii..ummi lagi rindu..kesian ummi..syifa' faham..dalam keadaan ummi yang sarat ni, mst ummi amat2 memerlukan sokongan dan kekuatan abi..we love you so much, abi..muahhhh..wassalam..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...