Perkembangan Diri Syifa'

salam buat semua..semoga senantiasa dipayungi rahmatNYA..syifa' nak citer ni..alhamdulillah, syukur kepadaNYA..tangan syifa' dah baik..tapi takde gambar la..tak ambik pun..ummi nak ambik, tapi syifa' merengek tak nak..hehe..macam2 lah syifa' ni..

erm, kawan2 nak tahu tak?syifa' dah pandai turun katil sendiri tau..ummi ngan abi ajar syifa' sekali je..terus syifa' pandai keesokannya harinya..apalagi, terkejut la abi ngan ummi dibuatnya..hehe..tercengang abi ngan ummi tengok syifa' turun katil sendiri..tapi, syifa' tak pandai panjat katil lagi..tak sampai..hehe..takpe, nak tunggu kaki syifa' panjang lagi tu..

video

erm, syifa' nak citer apalagi yer..jap yer..syifa' nak fikir jap..ha!!!baru syifa' ingat..gigi atas syifa' dah nak tumbuh dah..tapi tak kuar banyak lagi..baru skit jer..hehe..patutla syifa' demam..rupa2 nyer nak tumbuh gigi lg..syifa' igt ker syifa' demam sebab tangan masuk kipas..rupa2 nyer bukan..hehe..

erm, syifa' rasa setakat tu dulu kot citer syifa' untuk kali ini..ok, nanti kiter bercerita lagi ye..sayangggg kalian semua..wassalam..


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...